Acerca de mim

Montijo, Setúbal, Portugal
Jesus disse: Ainda que eu falasse as linguas dos homens e dos anjos, se não tivesse amor, nada seria. Corintios, XIII Jesus said: Despite I said the languages of the men and the angels, if I did not have love, nothing I would be. Corintios, XIII

domingo, 23 de dezembro de 2007

PARA JESUS / TO JESUS



Porque no Natal o mais importante a comemorar é o nascimento de Jesus... está é a minha prenda para Ele.


"Amado Jesus Cristo... meu querido Irmão... meu Mestre e protector,
Diante de ti eu me curvo... diante de ti eu me enalteço,
E meu coração te entrego por completo.

Guia cada passo, cada gesto, cada olhar e cada palavra que eu possa exprimir ou evidenciar.
Ilumina o meu caminho, para que noutro eu não dirija meus passos senão naquele que por ti é iluminado.
Faz da tua vontade a minha vontade, para que outra eu não tenha senão a tua.
Toca meu coração com teu amor incondicional, para que nenhum outro sentimento ele tenha senão esse mesmo.
Toca meu olhar com tua luz pura, para que outro brilho ele não emita senão o da tua pureza.
Toca minha voz com a tua verdade, para que outra verdade ela não exprima senão a tua.
Porque minha Alma é tua e não minha, esvazia o meu Ser de desejos.
Porque meu corpo é teu e não meu, me disponho ao teu serviço.
Clarifica minha mente, para que meus pensamentos sejam claros e concisos.
Purifica meu coração, para que meus sentimentos sejam puros e amáveis.
Dignifica meu corpo, para que minhas acções sejam precisas e firmes.
Fortalece minha Alma, para que apenas o amor incondicional e abnegado nela habite e se evidencie.
Faz de meu corpo teu corpo, e de meu coração o albergue de tua essência.

Amado Jesus Cristo... meu querido Irmão... meus Mestre e protector,
Diante de ti eu me curvo... diante de ti eu me enalteço.
E meu coração te entrego por completo, agora e sempre."



English version:

Because in Christmas the must important to commemorate is the birth of Jesus... this is my present for Him.

"Loved Jesus Christ... my beloved Brother... my Master and protector, Ahead of you I curved ... ahead of you I move.
And my heart I deliver to you for complete.

Guides each step, each gesture, each look and each word that I can pronounce or evidence.
illuminates my way, so that in no other I direct my steps otherwise in that for you it is illuminated.
Makes of your will my will, so that another one I do not have otherwise yours.
Burrow my heart with your unconditional love, so that no other feeling it has otherwise exactly this.
Burrow my look with your pure light, so that another brightness it does not emit otherwise of your pureness.
Burrow my voice with your truth, so that another truth it does not state otherwise yours.
Because my Soul is yours and not mine, empties my Being of desires.
Because my body is yours and not mine, I make use myself to your service.
Clarify my mind, so that my thoughts are clear and concise.
Purify my heart, so that my feelings are pure and amiable.
My body dignifies, so that my actions be necessary and firm.
Fortifies my Soul, so that only the unconditional and self-sacrificing love lives in it and from it evidences.
Makes of my body your body, and my heart the shelter of your essence.

Loved Jesus Christ... my beloved Brother... my Master and protector, Ahead of you I curved... ahead of you I move.
And my heart I deliver to you for complete, now and always."

2 comentários:

Lance disse...

Happy New Year!
Blessings,
Lance

Lance disse...

I have a new post friend.

NICKELBACK - Far Away

REAMONN - Tonight